wtorek, 25 sierpnia 2015

Pięć!

Prowadzenie dwóch blogów wymaga ode mnie nie tylko podzielnej uwagi, ale również podwójnego czasu spędzonego przy laptopie, by cokolwiek dodać z serii handmade. ;-)

Dziś postanowiłam dodać PIĘĆ! - czyli pięć takich samych aplikacji z wykorzystaniem jedynie innych kolorów sznurków oraz innych kolorów koralików. Nie ukrywam, że jest to moja ulubiona aplikacja, ze względu na jej świetne zawijasy. Dzięki szyciu takich "krętych" słodkości - umiejętności wzrastają, cierpliwość się kształtuje i szybkość machania igłą też podlega zmianie. 
Wykorzystywałam mnóstwo koralików różnej maści: perełki duże, średnie, małe; koraliki fimo i nawet koralik "zamszowy". Niestety aplikacje potrzebują troszkę dopieszczenia w postaci zakończenia ich tworzenia filcem, który planuję niebawem zamówić wraz z nową porcją koralików, sznurków, a może jeszcze większej ilości "nowości" do handmade'owego szaleństwa. ;-)
Jedną aplikację szyłam krótko, każdą następną coraz krócej. Jedną z nich - moją ulubioną planuję zawiesić na łańcuszku. Ciekawe czy zgadniecie którą? ;-)

Poniżej galeria dzisiejszych bohaterów posta. Na samym końcu bohater następnego, wciąż w trakcie tworzenia. ;-)










Wszystkie zdjęcia zostały wykonane iPhone'm.

2 komentarze: